POGOJI POSLOVANJA

Servis Koles Gizo je nastal iz razloga, da vam kot, specializirana trgovina in servis za kolesarstvo, ponudi kakovostne izdelke – kolesa, ter vse rezervne dele, kolesarsko opremo, ter vso dodatno opremo, ki sodi k temu prečudovitem športu, oziroma rekreaciji.

Velik poudarek dajemo tudi na servis koles, zato vas vabimo, da se oglasite v našem servisu in trgovini na Studencih, kjer se vsaki strani posebej posvetimo.

NAROČANJE

Ob prvem nakupu boste pustili podatke, da vam bomo naročeno blago lahko poslali (polja označena z * so obvezna) . Nato izdelke, ki jih želite kupiti oddajte v košarico. Košarico lahko še prosto spreminjate, tako vsebinsko kot količinsko. Nakup zaključite šele s klikom na gumb: “Potrdite naročilo”.

DOSTAVA NA DOM IN PLAČILO

V trgovini Servis Gizo e možno plačilo po povzetju ali po predračunu. Plačilo po predračunu (elektronsko bančništvo) je za vas ugodnejše, saj se izognete plačilu provizije, ki znaša 0,96 EUR in vam jo Pošta Slovenije zaračuna, kljub naročilu, ki je višje od 20 EUR.

Dostavno podjetje ( Pošta Slovenije) vam bo naročeno blago dostavilo na dom. V kolikor se odločite za plačilo po povzetju, poštnemu uslužbencu plačate blago,  poštnino in v kolikor se odločite za plačilo po povzetju tudi provizijo za položnico (0,96 EUR) z gotovino. Stroške embalaže ter pakiranja krije podjetje Servis Gizo. Podjetje Servis Gizo krije tudi stroške poštnine, ob naročilu 100 EUR in več, ne krije pa provizije za položnico (0,96 EUR), ki jo plačate v kolikor se odločite za plačilo po povzetju. V kolikor je naročilo manjše od100 EUR, krije poštnino kupec sam, po uradnem ceniku Pošte Slovenije.

DOBAVNI ROKI

Vse izdelke na zalogi odpremimo v 1-7 delovnih dneh po prejemu Vašega naročila! Ob nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V primeru posebnih zahtev Vas prosimo, da le – te vpišete pod opombe na dnu naročila. Vse informacije so možne tudi po telefonu. Vse informacije na kontaktni  telefon 031 280 484. Informacije pa so možne tudi po e-mailu: info@servisgizo.si. Prodajamo in dostavljamo na področju Republike Slovenije. Vse pogodbe se sklepajo v slovenskem jeziku. Izdelke, ki so pošli, Vam bomo dobavili po predhodnem dogovoru z Vami. Poklicali Vas bomo po telefonu oz. sporočili na Vaš e-naslov oddanem naročilu boste blago, skupaj z računom prejeli že v nekaj dneh. Če kakšnega izdelka ne bo na zalogi, vas bomo obvestili o spremembi naročila. Skupaj se bomo dogovorili o možnih rešitvah.

ODSTOP OD NAROČILA

V kolikor želite odstopiti od naročila izdelka, lahko v petnajstih dneh to pisno sporočite preko elektronskega sporočila na info@servisgizo.si ali preko klasične pošte na naslov: Servis Gizo, Korčetova ulica 19, 2000 Maribor. Petnajst dnevni rok prične teči dan po tem, ko ste dobili blago.

V nadaljnjih petnajstih dneh podjetju vrnete blago nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, priložite tudi račun. Stroške vračila blaga pri odstopu od naročila krije kupec, razen v primeru reklamacije zaradi pokvarjenega ali poškodovanega blaga. Takrat stroške poštnine krije Servis Gizo. Podjetje Servis Gizo vam bo v roku petnajstih dni povrnilo plačilo ali zamenjalo blago.

AŽURNOST PODATKOV

Trudili se bomo, da bodo podatki, navedeni na naši spletni strani ažurni in pravilni. Vseeno se lahko zgodi, da se zaloga, dobavni rok, cena ipd. spremenijo hitreje, kot jih uspemo popraviti na spletni strani. V takem primeru vas bomo obvestili o spremembah ter vam omogočili spremembo naročila.

VELJAVNOST PONUDBE

Pri nakupu veljajo cene v trenutku oddaje naročila. Vse cene vključujejo DDV. V primeru, ko izdelka ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene. V tem primeru podjetje Servis Gizo naročnika o tem obvesti.

Slike so lahko simbolične in ne odražajo vedno dejanskega stanja.

VELJAVNOST AKCIJSKE PONUDBE

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila.

EVIDENCA NAROČIL

Vsa naročila hrani podjetje Servis Gizo na svojem sedežu.

VAROVANJE PODATKOV

Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani servisgizo.si, bodo uporabljeni izključno za naše poslovanje, pošiljanje informativnega gradiva,  ponudb, računov in ostale potrebne dokumentacije in ne bodo posredovani tretji osebi. V primeru nejasnosti pri oddaji naročila, si Servis Gizo prilašča pravico, da z naročnikom naveže stik preko komunikacijskih sredstev na daljavo.

Veljavnost naročila:
Kupec s svojim naročilom potrjuje, da sprejema naše prodajne pogoje! Kupec lahko odstopi od pogodbe v 15-ih dneh po prejemu blaga. V primeru, da ne moremo zagotoviti dobave blaga lahko odstopimo od naročila. Kupca o tem obvestimo na elektronski naslov oz. telefon.

Varstvo potrošnikov:
Pri prodaji spoštujemo zakon o varstvu potrošnikov. Preberite si, kaj o prodaji preko interneta pravi zakon o varstvu potrošnikov .

PRITOŽBE IN SPORI

Pritožbe ter reklamacije lahko sporočite v pisni obliki po elektronski pošti na info@servisgizo.si ali po klasični pošti, na naslov: Servis Gizo, Korčetova ulica 19, 2000 Maribor.